Condiţii de cumpărare


Condiţii de cumpărare

Alegerea produsului

Cumpărătorul are posibilitatea să aleagă şi să comande produsele magazinului. Cumpărătorul poate vizualiza detaliile produsului ales, făcând click pe acesta. Dacă doreşte să cumpere, trebuie să pună produsul dorit într-un coş virtual, apăsând butonul „În coş". Făcând click pe  butonul „Vizualizare” al coşului va găsi produsele puse în coş în cursul cumpărăturii, respectiv valoarea finală a facturii şi costul de trasport. Aici poate fi verificată corectitudinea comenzii , cu atenţie deosebită pentru preţuri şi cantităţi, care pot fi modificate, corectate după dorinţă. Coşul calculează automat totalul comenzii.

Lansarea comenzii

Dacă se consideră corecte cantităţile produselor din coş, s-a verificat totalul şi aţi decis să cumpăraţi produsele respective, atunci doar faceţi click pe butonul "Caserie". După care aveţi posibilitatea de a vă autentifica, de vă înregistra ca şi client nou, sau de a cumpăra fără a vă înregistra.
Dacă aţi mai cumpărat în magazinul nostru, atunci vă rugăm să introduceţi adresa de e-mail şi parola specificate la înregistrare. Dacă doriţi să vă înregistraţi ca şi client nou, atunci vă rugăm să vă introduceţi datele personale necesare pentru cumpărare, care vor fi salvate în sistem şi cu următoarea ocazie doar vă autentificaţi. Dacă doriţi să cumpăraţi fără să vă înregistraţi, trebuie să specificaţi adresa de facturare şi de livrare.
La pasul următor alegeţi modalitatea de livrare (livrare prin curier sau prin poştă), respective modul de plată (ramburs, card bancar, transfer bancar, Paypal, cash). Dacă sunteţi de accord cu conţinutul comenzii, atunci faceţi click pe butonul „Comandă”.

Preţuri

Preţurile sunt valabile în momentul comenzii, fiind afişate lângă produsele magazinului nostru. Preţurile afişate sunt preţuri brute, conţin TVA, dar nu conţin taxa de transport.Taxa de transport poate fi găsit pe parcursul procesului de checkout, înainte de finalizarea comenzii, respectiv printre condiţiile de cumpărare. În situaţia în care  apar erori sau nereguli la produse sau preţuri, ne menţinem dreptul la corectarea acestora. În astfel de situaţii, după evaluarea, respectiv corectarea erorii, cumpărătorul este informat despre modificări.Cumpărătorul are posibilitatea să-şi confirme încă odată comanda, sau oricare dintre părţi poate renunţa la aceasta.

Prelucrarea comenzii
Prelucrarea comenzii se face în 24 ore.

Posibilitatea corectării erorilor datelor de intrare

Corectarea datelor de intrare se poate face înainte de finalizarea comenzii prin apăsarea butonului „Comandă”.

Confirmare
La fiecare comandă trimitem o confimare prin e-mail. Asta însemnând că în urma lansării comenzii veţi primi un e-mail automat despre primirea comenzii şi (ulterior) unul despre momentul preconizat pentru livrare. Pentru clarificări prin telefon, vă rugăm sunaţi la serviciul de relaţii cu clienţii, sau la oricare din numerele de telefon din e-mail.

Condiţii de plată
În magazinul nostrum aveţi posibilitatea de a plăti prin transfer bancar, cu card bancar sau prin plată directă în cazul rambursului. În acest ultim caz veţi plăti integral valoarea facturată, inclusive taxe de transport, celui care livrează comanda.

Transport
Transportul şi livrarea produselor comandate se face prin CURIER, pe teritoriul României.

Termenul de livrare este specificat în cursul procesului de checkout, respectiv în e-mailul de confirmare a comenzii. Aveţi posibilitatea de a discuta data livrării şi prin telefon, la numărul din e-mailul de confirmare.
Modalităţi de transport:

Curier 
Timp de livrare: 2-4 zile de la efectuarea comenzii.
Taxă de transport: 22 Ron / Curier

Aceste informații sunt valabile pentru livrări pe teritoriul țării. Pentru livrarea comenzilor din afara țării vă rugăm să ne contactați pentru detalii cu privire la timpul si taxa de livrare.

Rezilierea transportului
Dacă magazinul online nu-şi respectă obligaţiile contractuale pentru că produsele contractate nu îi stau la dispoziţie, respectiv nu poate furniza serviciile comandate, are obligaţia de a informa beneficiarul. Magazinul online nu face contract cu minorii. Cumpărătorul declară că nu este minor prin acceptarea condiţiilor comerciale.

Returnarea produsului
Produsul poate fi returnat doar în condiţii originale, în ambalajul original, fără diferenţe cantitative şi calitative.

Informaţii privind condiţiile contractuale
Contractul  se încheie în limba română, contractual încheiat este/nu este considerat a fi contract scris. Contractul încheiat va fi/nu va fi înregistrat, va fi/nu va fi ulterior disponibil.

Dreptul la renunţare / Garanţia de returnare

Cumpărătorul poate renunţa la contract în 15 zile, fără numirea motivului. Cumpărătorul îşi exercită dreptul la renunţare începând cu ziua în care a preluat marfa. Vânzătorul are obligaţia de a restitui suma plătită de cumpărător în cel mult 30 de zile, de la data renunţării.
Costurile de returnare a mărfii vor fi suportate integral de cumpărător, datorită exercitării dreptului de renunţare. Nu sunt alte cheltuieli suportate de Cumpărător. Vânzătorul în schimb are dreptul să  pretindă despăgubiri pentru acoperirea pagubelor cauzate de utilizarea necoreaspunzătoare a mărfii. Dacă marfa returnată în baza exercitării dreptului de returnare nu este în stare ireproşabilă, astfel încât să poată fi revândută, atunci cumpărătorul are obligaţia de a plăti daune, în condiţiile în care deprecierea, distrugerea  mărfii, respectiv imposibilitatea de returnare a ei din orice alt motiv  s-a produs intenţionat sau din neglijenţă.
Dacă se dovedeşte la desfacerea ambalajului în faţa personei care face livrarea (factor poştal, curier), că marfa a fost deteriorată înainte de preluarea acesteia, asigurăm răscumpărarea imediată şi anularea vânzării. Orice deteriorare sau lipsă constatată la preluarea mărfii trebuie specificată în procesul verbal  de constatare încheiat cu ocazia livrării între cel care predă şi cel care primeşte marfa! Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele deteriorări sau lipsuri constatate ulterior!
Textul H.G. nr. 17/1999 referitor la exercitarea dreptului de restituire poatre fi găsit pe pagina OPC.

Dreptul de proprietate

Vânzătorul deţine dreptul de proprietate al mărfii până la plata integrală a acesteia. În cazul comenzilor greşite, neacceptate, produsul va fi preluat în stoc pe numele “noului proprietar”, iar în urma unui process nou de vânzarea a acestuia încheiat cu success, plata contravalorii se va face în contul noului proprietar!

Modificarea, ştergerea comenzii

În baza legii nr. ____din_____ , la înregistarea unei comenzi, software-ul  magazinului online va trimite o informare automată cumpărătorului despre preluarea comenzii. Această informare nu este considerată  contract încheiat între vânzător şi cumpărător! Doar semnalează înregistrarea şi transmiterea către angajatul abilitat ale intenţiei de cumpărare.

În condiţia în care cumpărătorul nu primeşte această informare în 48 de ore, vor înceta obligaţiile de ofertare ale acestuia.
Vânzătorul oferă posibilitatea cumpărătorului de a-şi retrage comanda pe cale electronică până la inceperea onorării comenzii. La începerea onorării comenzii cumpărătorul este informat prin e-mail sau prin telefon despre termenul de livrare preconizat, respective despre începerea onorării, din acest moment cumpărătorul are posibilitatea  de a renunţa la comandă doar personal prin serviciul de relaţii cu clienţii, sau prin modalităţile specificate la meniul “Relaţii cu clienţii” şi “Contact”.

Comanda poate fi modificată ulterior doar în scris prin e-mail  sau prin telefon.